Fiat Palio Weekend 1.6 HL

 

Produkcję Palio uruchomiono rok wcześniej niż bliźniaczego modelu Siena, czyli w 1996 roku w zakładach Betim w Brazylii. Auto zostało zaprojektowane przez Centrum Stylistyczne Fiata oraz studio IDEA w Turynie.
Rozwiązania techniczne oraz poziom bezpieczeństwa auta dostosowane są do standardów europejskich. Bezpieczeństwo bierne zapewniają m.in. wzmocnienia boczne, sztywne nadwozie, a czynne: precyzyjny układ kierowniczy ze wspomaganiem, niezależne zawieszenie kół: z przodu McPherson z poprzecznymi wahaczami, z tyłu oś z wahaczami wzdłużnymi, zaś opcjonalnie poduszki powietrzne oraz ABS.

Wersja 1.6 HL ma wyposażenie podstawowe: centralny zamek, reling dachowy, regulacja położenia kierownicy i wspomaganie układu kierowniczego.

Wyposażenie dodatkowe to airbag dla kierowcy, napinacze pasów, reflektory halogenowe z korektorem ustawienia świateł, szyby atermiczne, immobilizer oraz system przeciwpożarowy FPS, trzecie światło stopu. Palio możemy doposażyć w bagażnik dachowy, koła ze stopu metali lekkich, elektryczne szyby z przodu, klimatyzację, regulację wysokości kierownicy, dzielone tylne siedzenia, reflektory przeciwmgielne, spryskiwacze reflektorów oraz metalizowany lakier.

Dane techniczne

 

Silnik

4-cylindrowy, 16-zaworowy, rzędowy, z wielopunktowym wtryskiem paliwa, o poj. 1580 cm3

Moc maksymalna

103 KM (76 kW) przy 5750 obr./min

Maksymalny moment obrotowy

148 Nm przy 4500 obr./min

Napęd

na koła przednie

Skrzynia biegów

5-stopniowa, ręczna

Hamulce

przód - tarcze wentylowane,

tył - bębny

Średnica skrętu

10,4 m

Masa własna

1095 kg

Wymiary

4130 x 1626 x 1515 mm

Pojemność bagażnika

460/1540 litrów

Pojemność zbiornika paliwa

51 litrów

Ładowność

590 kg

Ogumienie

175/65 R 14

Prędkość maksymalna

186 km/h

Przyspieszenie 0-100 km/h

10,3 s

Zużycie paliwa (ECE/80/1268)

przy 90 km/h - 5,5 l/100 km

przy 120 km/h - 7,5 l/100 km

miejskie - 9.8 l/100 km

 

[powrót do głównej strony]