Fiat Palio Weekend 1.6 HL
Produkcję Palio uruchomiono rok wcześniej niż bliźniaczego modelu Siena,
czyli w 1996 roku w zakładach Betim w Brazylii. Auto zostało zaprojektowane
przez Centrum Stylistyczne Fiata oraz studio IDEA w Turynie.
Rozwiązania techniczne oraz poziom bezpieczeństwa auta dostosowane są do
standardów europejskich. Bezpieczeństwo bierne zapewniają m.in. wzmocnienia
boczne, sztywne nadwozie, a czynne: precyzyjny układ kierowniczy ze
wspomaganiem, niezależne zawieszenie kół: z przodu McPherson z poprzecznymi
wahaczami, z tyłu oś z wahaczami wzdłużnymi, zaś opcjonalnie poduszki
powietrzne oraz ABS.
Wersja 1.6 HL ma wyposażenie podstawowe: centralny zamek, reling dachowy, regulacja położenia kierownicy i wspomaganie układu kierowniczego.
Wyposażenie dodatkowe to airbag dla kierowcy, napinacze pasów, reflektory halogenowe z korektorem ustawienia świateł, szyby atermiczne, immobilizer oraz system przeciwpożarowy FPS, trzecie światło stopu. Palio możemy doposażyć w bagażnik dachowy, koła ze stopu metali lekkich, elektryczne szyby z przodu, klimatyzację, regulację wysokości kierownicy, dzielone tylne siedzenia, reflektory przeciwmgielne, spryskiwacze reflektorów oraz metalizowany lakier.
Dane techniczne
Silnik |
4-cylindrowy, 16-zaworowy, rzędowy, z wielopunktowym wtryskiem paliwa, o poj. 1580 cm3 |
Moc maksymalna |
103 KM (76 kW) przy 5750 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy |
148 Nm przy 4500 obr./min |
Napęd |
na koła przednie |
Skrzynia biegów |
5-stopniowa, ręczna |
Hamulce |
przód - tarcze wentylowane, tył - bębny |
Średnica skrętu |
10,4 m |
Masa własna |
1095 kg |
Wymiary |
4130 x 1626 x 1515 mm |
Pojemność bagażnika |
460/1540 litrów |
Pojemność zbiornika paliwa |
51 litrów |
Ładowność |
590 kg |
Ogumienie |
175/65 R 14 |
Prędkość maksymalna |
186 km/h |
Przyspieszenie 0-100 km/h |
10,3 s |
Zużycie paliwa (ECE/80/1268) |
przy 90 km/h - 5,5 l/100 km przy 120 km/h - 7,5 l/100 km miejskie - 9.8 l/100 km |